Hoe komen de prijzen van begeleide Flow Reizen tot stand

Die vraag wordt vaak en terecht gesteld. Dit zijn enkele reden:

  • We werken met een prachtige doelgroep en dat doen we met goed opgeleide, ervaren en professionele begeleiders. Dit zijn allemaal betaalde krachten, geen vrijwilligers. Omdat wij vinden dat ze veel moeten weten en kunnen, krijgen ze een intensieve 6-daagse opleiding. Wil je hier meer over weten, kijk dan bij Begeleiding.
  • Flow is niet alleen reizen, maar ook een beleving. We organiseren jaarlijks 3 grote informatiedagen. Deelnemers en ouders kunnen kennismaken met de organisatie, begeleiders en medereizigers. Daarnaast wordt het seizoen voor alle deelnemers afgesloten met een grote, feestelijke reünie met livemuziek.
  • We bieden unieke, sfeervolle en oergezellige reizen met persoonlijke aandacht. Evaluaties en persoonlijk contact zorgen voor een betere afstemming van de begeleiding. Niet alleen voor- en tijdens de reizen, maar ook daarna!
  • We bezitten keurmerken en garantiefondsen zoals ANVR, ANVR Platvorm Aangepaste Reizen, SGR en het Calamiteitenfonds. Flow Reizen voldoet aan een lange lijst kwaliteitscriteria en calamiteitenprotocollen. We bieden onze reizigers duidelijke rechten en zekerheden.
  • We werken met adequate verzekeringen zoals uitgebreide bedrijfsaansprakelijkheid voor touroperators, reis-, bagage- en annuleringsverzekeringen, collectieve ongevallenverzekering, enz.
  • We hebben speciale afspraken met de Alarmcentrale van de Goudse Verzekeringen waardoor we heel snel en effectief kunnen handelen bij calamiteiten. Dit draagt bij aan een vertrouwd gevoel bij de betrokken partijen.
  • Flow Reizen heeft een duurzame samenwerking met gerenommeerde touroperators zoals TUI, Buro Scanbrit en kwaliteitsvervoerders Kupers en Autop. Voor onze reizigers betekent dit veilig vervoer en goede accommodaties.
  • Onze hotels scoren gemiddeld ruim boven de 8 op de onafhankelijke vergelijkingssite van Zoover.
  • Onze reizen vinden merendeels plaats in het hoogseizoen. Dat maakt de inkoop duurder. Wel bieden we alternatieven in het voor- of naseizoen en met minder lange reizen.
  • Inzichtelijke brochures en informatieboekjes met een zo volledig en betrouwbaar mogelijk beeld van de reizen en de organisatie.
  • Dagelijks persoonlijk contact met de reizigers via Facebook en Twitter, email en nieuwsbrief. 
  • Een toegankelijke, moderne en sfeervolle website.