Zijn de Flow Reizen duur?

Die vraag wordt vaak en terecht gesteld.
De conclusie is dat dit reuze meevalt. 
Als je naar dezelfde reizen van andere reisorganisaties kijkt, dan blijkt dat we regelmatig zelfs goedkoper zijn!
Vergelijk dus goed! 

Hier kun je lezen waar je wel en niet voor betaald:

  • We werken met goed opgeleide, ervaren en professionele begeleiders. Dit zijn allemaal betaalde krachten, geen vrijwilligers. Omdat wij vinden dat ze veel moeten weten en kunnen, krijgen ze een intensieve 6-daagse opleiding. Daarnaast moeten ze meerdere reizen per jaar begeleiden.
    Wil je hier meer over weten, kijk dan bij Begeleiding.
  • We vragen geen extra potgeld en geen reserveringskosten
  • Flow is niet alleen reizen, maar ook een beleving. We organiseren jaarlijks 3 grote informatiedagen. Deelnemers en ouders kunnen kennismaken met de organisatie, begeleiders en medereizigers. Daarnaast wordt het seizoen voor alle deelnemers afgesloten met een grote, feestelijke reünie met livemuziek.
  • We bezitten keurmerken en garantiefondsen zoals ANVR, ANVR Platvorm Aangepaste Reizen, SGR en het Calamiteitenfonds. Flow Reizen voldoet aan een lange lijst kwaliteitscriteria en calamiteitenprotocollen. We bieden onze reizigers duidelijke rechten en zekerheden.
  • We werken met adequate verzekeringen zoals uitgebreide bedrijfsaansprakelijkheid voor touroperators, reis-, bagage- en annuleringsverzekeringen, collectieve ongevallenverzekering, enz.
  • We hebben speciale afspraken met de Alarmcentrale van de Goudse Verzekeringen waardoor we heel snel en effectief kunnen handelen bij calamiteiten. Dit draagt bij aan een vertrouwd gevoel bij de betrokken partijen.
  • Flow Reizen heeft een duurzame samenwerking met gerenommeerde touroperators zoals TUI, Buro Scanbrit en kwaliteitsvervoerders Kupers en Autop. Voor onze reizigers betekent dit veilig vervoer en goede accommodaties.
  • Onze hotels scoren gemiddeld ruim boven de 8 op de onafhankelijke vergelijkingssite van Zoover.
  • Onze reizen vinden merendeels plaats in het hoogseizoen. Dat maakt de inkoop duurder. Wel bieden we alternatieven in het voor- of naseizoen en met minder lange reizen.
  • Inzichtelijke brochures en informatieboekjes met een zo volledig en betrouwbaar mogelijk beeld van de reizen en de organisatie.
  • Dagelijks persoonlijk contact met de reizigers via Facebook en Twitter, email en nieuwsbrief. 
  • We bieden unieke, sfeervolle en oergezellige reizen met persoonlijke aandacht. Evaluaties en persoonlijk contact zorgen voor een betere afstemming van de begeleiding. Niet alleen voor- en tijdens de reizen, maar ook daarna!
  • Een toegankelijke, moderne en sfeervolle website.