Reisverslag Egypte, door Tim Varkevisser

29-03-2024

Ik ben Tim Varkevisser en woon in Katwijk aan Zee. Ik ben voor het eerst met flow reizen naar Egypte geweest we moesten om 5 uur verzamelen op de meetingpoint, daar konden we afscheid nemen van onze ouders. Bij Schiphol was wel ideaal de begeleiding had ons al ingecheckt, we konden onze koffers afgooien en daarna door de security poortjes. Was wel spannend en toen we er doorheen waren kon de reis naar het mooie Egypte beginnen.

Toen we bij de winkels waren op Schiphol had je nog tijd om je broodje te eten met de heerlijke grilworst van m’n moeder niet te vergeten. En daar kon je je mobiel ook opladen toen werden we omgeroepen boarding please we gingen om 08.30 vliegen met Tui. We hadden wel een tussenstop op Sharm el Sheikh. Het mooiste was toen we daar waren mocht ik bij de piloot kijken, vervolgens gingen we daarna verder vliegen naar Hurgada. Toen we daar waren moesten we een visum kopen om het land in te mogen. Toen we bij de bus waren hadden airco we werden daarna bij ons hotel afgezet. Het was een 5 sterren hotel met alles er op en eronder, toen we daar waren kregen we een welkoms drankje en daarna de kamers indelen en wat denk je ik zat bij andere Tim ingedeeld op de kamer.

Toen we bij de bestemming waren gekomen kregen we een rondleiding over het park met het temperatuur van 34 graden en daarna gegeten in het restaurant en in de avond even bijkomen van de lange vlucht. De volgende dag hadden we allemaal activiteiten bij Flow. We zijn in Luxor geweest van 3 uur eten opgestaan de bus gepakt naar het mooie luxor waar het boven de 40 graden was. Maar heb veel gezien en vervolgens zijn we wezen eten in een luxe hotel. Daarna zijn we wezen varen over de rode zee, toen we weer terug kwamen waren we half 12 terug in het hotel de volgende dag heb ik op de kameel gereden. Wel hoog en gaaf en ook nog m’n verjaardag gevierd in het mooie Egypte.

Top vakantie gehad en we hadden ook een duikdagje, je kon proefduiken. Het was super en we zijn ook nog wezen winkelen in hurghada daar had ik een mooie toga gekocht. Hierbij wat foto’s van m’n vakantie in Egypte. Het was een top vakantie en wil iedereen van Flow Reizen bedanken van m’n reis naar Egypte dat jullie m’n verjaardag niet waren vergeten!

<< Naar het overzicht

Heb je een vraag of wil je ook een brochure van Flow Reizen ontvangen? Klik op onderstaande button